31 joulukuuta 2015

Hyvää Uutta Vuotta 2016

teille ihan kaikille; niin tutuiksi ja ystäviksi tulleille kuin silloin tällöin pistäytyville tai ihan vaan sattumalta tänne eksyville.

Tätä vuotta on vielä kolme tuntia jäljellä, ulkona käy jo melkoinen räiske ja pauke, ikkunasta näkyy silloin tällöin punaisia ja vihreitä tähtiä. Me kaksi vanhaa varista AM:n kanssa täällä istuskellaan kuten muinakin iltoina: katsellaan telkkaria ja kysellään vuorotellen toisiltamme "juotko teetä/kahvia" tai "keitätkö vettä".

Alkuviikko on jo elelty vähän keveämmällä syömisellä ja huomisesta alkaen ihan tosissaan; pöydällä on taas iso pussillinen omenoita - niistä on tullut meidän normaalia iltanapostelua. Lohkoja vaan meni eilen rikki, eipä ollut Prismasta ostettu vekotin kummoinen....

Tänään tehtiin "juhlan" kunniaksi pizzaa, mutta kerrankin osattiin kumpikin syödä sitä jo vähän kohtuullisemmin, ettei nyt ihan kaksi käsin ahmittu. Ehkä sitä jo tähän ikään - kun toinen just täytti 50 ja toisellakaan ei ole siihen enää kuin 1,5 vuotta - alkaa oppia tuon syömisen jalon taidon, vai mitä luulette?

Vaan kello käy - kohta ei ole enää kuin 2,5 tuntia tätä vuotta jäljellä ja tarkoitus oli tehdä yhdet villasukat valmiiksi vielä tämän vuoden puolella. Kuinka mahtaa käydä? Toinen sukka on melkein valmis ja toinen sukka on kokonaan tekemättä. Tässä koneelle istuen ne EI valmistu :D

Ensi vuoteen, ystävät rakkaat!

- HelvetinPöllö

8 kommenttia:

  1. Valmistuu, valmistuu....Hyvää Uutta Vuotta teille. Määkin taidan kohta keittää tylsästi kaakaota....

    VastaaPoista
  2. No, saitko sukat valmiiksi? Me taidetaan olla aika saman ikäisiä. Minä olen syntynyt vuonna 1967 ja mieheni 1963.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei valmistunut ei :D Tai toinen valmistui, toinen jäi pahasti kesken.
      Mä olen myös syntynyt vuonna 1967, juhannuksena, siksi varmaan lempikukkani on juhannusruusu. AM tosiaan täytti just heti joulun jälkeen 50, eli on syntyntyn 1965. Se on aina tarkka siitä, että meillä on ikäeroa VAIN 1,5 vuotta, kun mä sanon, että kaksi vuotta :D

      Poista
    2. Mä olen sua huomattavasti nuorempi, kun olen marraskuun tyttö.

      Poista
  3. Ihanaa tätä vuotta ystäväni Pöllö <3

    VastaaPoista
  4. Sun nimimerkki sotkee mun silmissä postauksien otsikot. Nytkin luin, että "Helvetin Hyvää Uutta Vuotta" ja ajattelin, että "No, perkele, sitä samaa!", kunnes huomasin, että *ups* ei se ollutkaan noin. :D

    Oikein (helvetin) hyvää uutta vuotta sinne Pöllölään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No reilusti vaan kerralla, kun pers... (helvetin) hienosti menee kuitenkin :D

      Eli kiitos samoin teille - sovitaan, että alkanut vuosi on loppunutta parempi!

      Poista

Mukava kun tulit vierailulle Pöllönkulmalle.
Jätäthän viestin käynnistäsi - tulisin mielelläni vastavierailulle :)