24 kesäkuuta, 2026

Postin tuomaa

Jussin päivä on illassa ja Pöllö vuoden lähempänä kuuttakymppiä - vuoden päästä siirryn siis seitsemännelle kymmenennelle.

Postilaatikosta löytyi tänään kortti, hyvää kesää toivottamaan 

Lämmin kiitos ja halaus sinulle Suvi ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukava kun tulit vierailulle Pöllönkulmalle.
Tulen mielelläni vastavierailulle, jos jätät polun, jota pitkin pääsen luoksesi.